هتل های 4 ستاره استانبول
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل فرونیا استانبول

 

هتل فرونیا استانبول هتلی 4 ستاره لوکس ،شیک و مدرن است ،که در سال 1996 در میدان تکسیم استانبول بنا شده و در سال 2011 بازسازی شده است. در ۲۰ کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار گرفته  است و به ایستگاه مترو 500 متر فاصله داردو تا میدان تقسیم تنها  ۵ دقیقه فاصله دارد. تمامی اتاق ها دارای wifi رایگان ، تلویزیون  ال ای دی (ماهواره) و مینی بار و حمام خصوصی و لوازم آرایش بصورت رایگان در اختیار گردشگران قرار داده اند.و از خدمات دیگر هتل خشکشویی ، فکس، دکتر،ترانسفر فرودگاه و.. می باشد. هتل 24 ساعته پذیرش داشته و یک رستوران و بار در پشت بام دارد و آماده پذیرایی از گردشگران تور استانبول است.

امکانات هتل فرونیا استانبول:

از جمله امکانات این هتل می توان به رستوران,استخر سرپوشیده, سالن بدنسازی, سالن کنفرانس, فروشگاه ،مینی بار، اینترنت رایگان,پارکینگ اختصاصی،گاو صندوق، کلوب شبانه ،تهویه هوا،سالن کنفرانس ،سالن همایش،حمام ترکی،اتاق مخصوص غیر سیگاری ها اشاره کرد.

 

 

هتل د مرمره پرا استانبول 

هتل د مرمره پرا شیک دارای یک تراس مشرف به استانبول می باشد و درست در مکانی می باشد که فاصله ی بسیار کمی با خیابان استقلال دارد. هتل مرمره 5 دقیقه پیاده با نزدیک ترین ایستگاه تراموا فاصله دارد. از ویژگی های دیگر این هتل می توان به استخر روی بام  هتل اشاره کرد که در تمام طول سال در دسترس می باشد. همچنین این هتل دارای سالن بدنسازی و اینترنت بی سیم رایگان در کل هتل برای گردشگران تور استانبول فراهم کرده است.

اتاق های این درجه یک بوده و دارای تلویزیون صفحه تخت با کانال های ماهواره ای، تهویه مطبوع، گاوصندوق و کتری برقی می باشند.

کافه مرمره غذاهای بین المللی و ترکی، تنقلات و نوشیدنی های متنوعی را شما مسافران تور استانبول سرو می کنند. همچنین با چند دقیقه پیاده روی می توانید رستوران های متنوع و زیادی را در اطراف این هتل مشاهده بفرمایید.

امکانات هتل د مرمره پرا :

رستوران و بار, سالن بدنسازی, سالن کنفرانس, استخر روباز, محل نگهداری کودکان, صرافی,فروشگاه, سرویس ترانسفر, پرستار کودک

 

جهت رزرو و خرید تور استانبول و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط:

تور استانبول تیر 95 

تور استانبول مرداد 95 

تور استانبول تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95

تور استانبول ویژه تعطیلات خرداد 95





:: موضوعات مرتبط: توراستانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره استانبول,مجلل ترین هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , لوکس ترین هتل های استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: